Labākā mašīna studentam

Studenti ir tā sabiedrība daļa, kas tiek salīdzināta ar lielākajiem ekonomistiem. Lai izklaidētos ballītēs, viņi var ēst makaronus visu nedēļu, tādējādi ietaupot visu savu kabatas naudu. Tāpat ir arī ar mašīnām – tai ir jābūt lētai, izdevīgai, bet, protams, labā stāvoklī. Studiju gados finanses ir paredzētas īres maksāšanai, kā arī pašu studiju apmaksai, tāpēc remonts būtu pēdējais, kur gribās ieguldīt. Protams, ir jāsaprot, ka lētākās cenas būs mašīnām, ar lielāko nobraukumu daudzumu, tāpēc gribu uzsvērt labākās un lētākās mašīnas, neskatoties uz nobrauktajiem kilometriem.

1. Ford Fiesta 2006 mini auto, ir lielisks veids kā ekonomēt. Tai ir mazs benzīna patēriņš, lielisks pārvietojoties pilsētā, jo ir neliela izmēra, ar 1,3l motoru. Visbiežāk trīs-durvju mašīna, kur aizmugurējā sēdeklī var apsēsties, paceļot priekšējos.
2. Renault Clio 2007 mazā izmēra mašīna, kas rekomendējama ar dīzeļdegvielas patēriņu.
3. Kia Picanto 2007 ir efektīva benzīna patēriņa ziņā – tikai 4,6l/100 km. Motora izmērs ir 1,2l. Vēl mazāka izmēra kā pirmās divas pieminētās mašīnas, un ar piecu durvju sistēmu.
4. Smart ForFour 2006 japāņu ražojums ar labi aprīkotām iekšējām ierīcēm. Lēts, jo iet ar dīzeļdegvielu. Motors mazs, 1,5l.
5. Seat Ibiza 2006 ar 1,2l motoru, kas īpaši populāra ir tieši jauniešu vidū. Lai gan izmēra ziņā tā ir maza, taču ietilpības kapacitāte ir pietiekoši liela ikdienas vajadzībām.
6. Toyota Yaris 2007 japāņu mašīna, kas īpašu popularitāti guvusi eiropiešu vidū. Tai ir mazs motora izmērs 1,3l un ekonomisks degvielas patēriņš.
7. MINI One 2007. Studenti iegādājas šo mašīnu, jo tā ir gan ekonomiska, gan arī jautri izskatās, kas ir svarīgi jauniešu vidū.
8. Volkswagen Polo 2009 ar 1,2l motoru ir droša un izturīga mašīna, kas domāta aktīviem jauniešiem.

Tās ir tikai dažas mašīnas, kas ir ekonomisks variants jebkuram. Kā var secināt, tad visizdevīgākās mašīnas, kurām ir arī zināms nobraukuma daudzums, ir ap 2007. – 2009. gadā ražotās. Tās ir cenas ziņā lētas, bet ne tik ļoti lietotas, lai būtu daudz līdzekļi jāliek remontos. Visas nosauktās mašīnas ir maza izmēra, tāpēc nav praktiskas kā ģimenes auto un lieliem pārbraucieniem, kur ir jāsaliek daudz mantas bagāžniekā. Tieši perfektas braukšanai pilsētā, kur ir vieglāk novietot stāvlaukumā, izmainīties plūstošā mašīnu joslā un vēl citas priekšrocības. Īpaši sievietēm patīk šādi mazāka izmēra auto, un braukšanas ziņā viņas nav tik straujas, kā vīrieši. Tāpēc mazs auto ir ļoti parocīgi ikvienai sievietei.

Skatoties sev jaunu mašīnu, jāņem vērā motora tilpums, kāda degviela jālieto, cik ir patērētais nobraukuma daudzums, kāda firma ražo, un, vai ir lētas rezerves detaļas. Pilnīgi neekonomiski ir iegādāties sev mašīnu, neko par to nezinot, un tikai tāpēc, ka visiem apkārtējiem ir tāda pati marka. Vienmēr iegādājoties mašīnu, palūgt arī kāda profesionāļa viedokli. Pērkot automašīnu “no rokas” vienmēr var būt tā saucamie, slēptie akmeņi jeb problēmas, ko vizuāli nevar ieraudzīt. Tas ir papildus risks, iegādājoties no kāda personīgi, tāpēc vienmēr drošāk ir pirkt auto salonos, vai vietās, kur oficiāli var iegādāties lietotus automobiļus.

Ir studenti, kuri mašīnas iegādei nežēlo, un grib uzturēt savu statusu augstākajās rindās. Tie iegādājas auto, kas ir vairāk retro stila, vai jaunākos BMW, Audi, Lexus un citi modeļi. Taču šeit uzreiz papildus ir rūpīga mašīnas apkope, uzturēšana tehniskajā stāvoklī un liela degvielas patērēšana. Šie vairs nav ekonomiskie varianti, taču arī ļoti populāri tieši studentu vidū.

Starptautiskais Parīzes auto šovs 2016

Parīze ir vieta, kur brauc romantiskās brīvdienās, tverot skaistos Eifeļa torņa skatus. Tā ir arī vieta, kur reizi divos gados satiekas visi automobiļu fani, lai apskatītu pašus jaunākos modeļus un tehnoloģiju inovācijas. Šis lielais festivāls ir ar senu vēsturi un pirmo reizi šāda veida izstāde notika 1898.gadā, un tās nosaukums bija `Salon de l’Automobile`. Pirmo starptautisko izstādi veidoja Francijas Automobiļu biedrība, kas apskatei izrādīja automobiļus un velosipēdus. Tās laikā tika izrādīti ap 100 automobiļi, no tādiem ražotājiem kā Peugeot, Benz, Daimler. Gadiem ejot, lielā izstāde tika pārdēvēta par `Paris Motor Show` (franču: Mondial de l’Automobile), un nosaukums saglabājies līdz šai dienai. Pasaulē šobrīd ir trīs lielākās šāda mēroga starptautiskās izstādes, kas notiek arī Frankfurtē (tā pirmo reizi parādījās gadu pirms Parīzes – 1987.gadā) un Ženēvā. 2014. gadā Parīzes autošovs tika nominēts kā gada apmeklētākā izstāde, kas pulcēja 1,25 miljonus interesentu. 2016. gadā Parīzes auto šovs notiks no 1.oktobra līdz 16.oktobrim. Cenas ir pavisam zemas, ņemot vērā lielo ekspozīciju, summa ir no 16 līdz 25 eiro par vienu dienu.

Lielajam festivālam paliekot apmeklētākam, arvien ir jāmeklē jaunas telpas, lai palielinātu gan ekspozīciju, gan apmeklētāju skaitu. Šobrīd izstāde notiek Versaļā, izstāžu hallē. 2014.gadā, pēdējā izstādē, tika izrādītas apskatē ap 300 jaunām mašīinām, testēta to jaunākā tehnika. Katru reizi, kad notiek izstādes, tām ir piešķirts kāds vadmotīvs un kopīga tēma. Pirmā tēma, ko ieviesa 1957.gadā bija “Sahāra”. Atbilstoši tēmai, izstādē pārsvarā bija izrādīti smagie un apvidus automobiļi. 2014. gada tēma bija “Mašīna un Mode”. Sākot ar 2010. gadu arvien populārākas paliek mašīnas, kas ir ne tikai izcilas savā dizainā, taču arī drošākas, ar lielāku enerģijas un degvielas taupīšanu – biodegvielas auto, mazāk piesārņojot apkārtējo vidi.

Šovā tiek izrādīti jaunākie tehnoloģiskie izgudrojumi no pašmāju, Francijas, automobiļu ražotājiem, kā Citroen, Pegeot un Renault, taču, arī citas firmas reklamē savus jaunākos izgudrojumus. Šī ir visnozīmīgākā izstāde automobiļu ražotājiem, kur tie var izrādīt un personīgi pastāstīt par saviem jaunajiem automašīnu modeļiem. Izstādēs var apskatīt gan sākot ar maziem hibrīd-auto, līdz lieliem apvidus automobiļiem.

Mašīnas, kuras tikai tiek plānotas laist plašajā pasaules tirgū, pirmo reizi būs iespēja ieraudzīt tieši šajā izstādē. Piemēram, Ferrari plāno 2017.gadā laist tirdzniecībā 150 jaunos LaFerrari Spider modeļus, ko uzsāka ražot tikai 2016.gada vidū. Šīs unikālās mašīnas debija būs iespējama tikai Parīzes autošovā, kā norāda Ferrari uzņēmuma īpašnieki. Kā jau katrā izstādē, ir īpašās “atslēgas mašīnas”, kas ir pēdējā laika labākie izgudrojumi.

Šajā izstādē par pašām labākajām tika nominētas:

  • Jaunākais augstākās klases apvidus auto Audi Q5
  • Kupejas – apvidus auto BMW X2
  • Jaunākais un stilīgais mini – auto Citroen C3
  • Jaunākais 10. paaudzes Honda Civic
  • Jaunais ģimenes auto ar inovatīvām tehnoloģijām Hyundai i30
  • Land Rover jaunākie atklājumi
  • Jaunākie mini – auto Nissan Micra
  • Ar jaunām tehnoloģijām aprīkotais Peugeot 3008
  • Lielais apvidus auto Skoda Kodiaq

Šajā Starptautiskajā izstādē piedalās uzņēmumi, kam ir jaunas inovācijas un viņi var pārsteigt savus fanus. Nevar noliegt, ka izgudrot ko jaunu, ir vajadzīgs laiks, materiāli un laba inovatīva ideja. Tāpēc ne visi lielākie automobiļu ražotāji piedalās katrā šajā izstādē. Ir zināms, ka šajā gadā nepiedalīsies tādas lielās ražotāj-firmas kā Bentley, Lotus un Volvo.